[Янів мото-квадро Клуб ]


Система роботи резонансного глушника

Спочатку трохи теорії. У двотактному двигуні глушник складається з двох частин: резонатора і, власне глушника. Саме застосування "правильного» резонатора дає приріст потужності. Виходячи з конструкції двотактного двигуна , впускання і випуск у циліндрі відбуваються практично одночасно. Це означає, що в певний момент відкриті як впускні, так і випускні вікна циліндра. Відпрацьовані гази виходять у вихлопну трубу, а далі потрапляють в резонатор. Їхнє місце в циліндрі займає паливна суміш. Але так як випускні вікна циліндра відкриті, частина паливної суміші потрапляє у вихлопну трубу. Мета резонатора - відобразити відпрацьовані гази, створити з них зворотну хвилю, яка запхає паливну суміш назад у циліндр і тим самим виробе  більш високий тиск у камері