[Янів мото-квадро Клуб ]

Роль ременя в трансмісії скутера важко переоцінити. Поєднуючи ведучий та ведені шківи, саме ремінь передає крутний момент з коленвала на механізм редктора. Як відомо, ремінь на скутері є витратним матеріалом і досить швидко зношується. При тюнінг навантаження на нього виростає, тому процес зносу прискорюється. Різні виробники аж до шинного гіганта Continental пропонують більш стійкі до зношування зразки ніж стандартний.
Жорсткі кевларові ремені не рекомендується використовувати зі стандартним варіатором щоб уникнути передчасного зносу останнього. До вибору ременя варто підійти дуже ретельно, тому що відповідно до проведених тестів різні ремені можуть працювати в одній трансмісії зовсім по-різному. І іноді без соотвестсвующіх налаштувань можуть лише погіршити динамічні та швидкісні показатлеі скутера.