[Янів мото-квадро Клуб ]

Отже, на відміну від двухтакного, чотиритактний має впускний і випускний клапани, які закривають впускний і випускний канали. Тим самим необхідність використання резонатора відпадає. Тим же пояснюється неможливість досягти значних результатів, встановлюючи глушник зниженого опору або прямоточний глушник. Звичайно, трохи потужності це принесе, тому що знижується опір, який чиниться глушником. Ті ж, хто хоче змінити звук вихлопу, зробити його «по-спортивним», можуть встановити такий глушник. Але, повторюю, значних результатів чекати не слід. 


сам пристрій 

Глушитель чотиритактного скутера виконує свою пряму функцію - він робить звук вихлопу тихіше. Корпус глушника - труба, зварена з листового металу. В цьому корпусі знаходяться перегородки з отворами, стакан, так само з листа металу з круговими отворами і обертаються його підкладка з негорючого матеріалу (нагадує скловату). Вихлопні гази, проходячи через цю конструкцію, втрачають швидкість і температуру. Тим самим знижується звук вихлопу.

ось так виглядажє система прямотока(в середині) ,тільки з верху ще є каркас глушника

а пустоту між внутрішньою трубкою та каркасом ми заповняєм скло-мінватою,скловатою.