[Янів мото-квадро Клуб ]
Тюнінг кoлiнвала
Якщо ви оприділилися з вибором циліндра,наступне питання яке виникає чи потрібно міняти колінвал,так як його вага грає велику роль.Отже все це залежить від класу циліндра який у вас стоїть.При застосуванні циліндрів Midrace і Hi-End заміна обовязкова.Установка циліндрів з стандартним з станндартиним клінвалом -ознака некомпетентності.
Тюнінгові колінвали поділяють на 2 групи:
1- усилені колінвали .Вони майже такі самі як прості колінвали але сплав з яких іх виготовляють є сильніший,а це означає що і навантаження він може сприймати сильніші
ресурс більший,а також покраащений тепловідвід від поршньового кільця.
2-га група -гоночні колівали. Такі колінвали суттєво впливають на роботу мотора ,так як вони забезпечують підвищену степінь стиснення в кратері мотора,забезпечує тим самим приріст потужності.Гоночні колінвали незамінні при тюнінзі на поршньових класу Racing.

При замінні колінвла потрібго замінити корінні підшипники з сальніками.Так як колінвалодин з головних елементів мотору не економте на його придбанні.Колінвал сприймає велике зусилля від поршня,тому він має відповідати нормам.(звісно це задоволення не з дешевих ,але так як у вас тюнінг спорт або ресінг класу Я думаю що без цього не обійтися....)