[Янів мото-квадро Клуб ]
Бензо-повітряна суміш, приготовлена карбюратором, далі йде в картер через впускний патрубок. Цю деталь іноді помилково іменують колектором, що неправильно, тому що нічого цей патрубок не збирає (to collect), а лише направляє суміш в картер. Важливо, щоб пропускної перетин цієї деталі було не менше, ніж розмір карбюратора, інакше користі від встановлення карбюратора - ніякого!
Пропускний перетин стандартних патрубків на більшості скутерів таке, що можна без проблем використовувати карбюратор 17.5 mm замість стандартного. Чого не скажеш про карбюраторах 19 mm! Що вже й казати про такі скутерах, підданих горе-тюнінгу з допомогою 21 і навіть більше карбюраторів без заміни впускного патрубка!?